Radzimy sobie z tym pojęciem, kiedy i kto może otrzymać. Co jest do tego potrzebne.
KIEDY SZUKAMY MIESZKANIA W WARSZAWIE, CZĘSTO ZADAWANE JEST PYTANIE O MELDUNEK: "CO TRZEBA ZROBIĆ, ABY MELDUNEK BYŁ W WYNAJĘTYM MIESZKANIU?"
Przede wszystkim musisz zrozumieć, że meldunek to rejestracja, może być tymczasowa lub stała.
Zgodnie z polskim prawem właściciel lokalu nie może uniemożliwiać czasowej rejestracji. Wszystko, co jest napisane w umowie, można bezpiecznie pominąć, ponieważ jest to po prostu niezgodne z prawem. Specjaliści już nawet nie czytają umowy, ale po prostu dokonują tymczasowej rejestracji pod adresem.
Przy stałej rejestracji trudniej jest mieć umowę na czas nieokreślony (nie na 6, 12 miesięcy). Są to problemy dla właścicieli, dlatego na rynku nie można spotkać takich umów.
Meldunek można wykonać elektronicznie lub na nośniku papierowym (17 zł)
W praktyce papier jest mało tam, gdzie jest wymagany, ale to zależy od ciebie.